Conversatorio

"Conversatório, medidas variaveis" é umha obra -em-andamento(work-in-progress) de Quico Cadaval que se exibiu pola primeira vez em Junho de 2008 na apresentaçom do disco de Eclectica Emsemble no entorno do Centro Galego de Arte Contemporânea, exactamente a 5 metros da janela da cafetaria do CGAC.

"Conversatório" é um acto teatral que pertence ao gênero da performance, umha experiência de teatro biológico in vitro.

Quico Cadaval, com o apoio dumha vendedora de tempo, Marga Alborés, submete-se a conversar com alguém que pague a modesta tarifa.do tem O tempo de conversa é repartido entre Cadaval e o cliente, utilizando um rigoroso relógio de xadrez. A conversa pode ser vista, mais nom ouvida, polo público casual que passe no lugar dos feitos. Cadaval garante o segredo sobre o tema ou conteúdo da conversa, os clientes som livres de difundi-lo e deformá-lo.

A performance "Conversátorio" evidencia a carestia po e o carácter irremediavelmente hierárquico de qualquer conversa, é umha máquina produtora de micro-dramas, e permite identificar as diferências entre colóquio, interrogatório, confesom, inquérito, papo-furado, sermom, comício, revelaçom, e outras formas falar-entre-dous.

Web Design by nlocal